Aktualności
PR w Internecie

W obecnych czasach aby firma odniosła sukces, musi zadbać o swój wizerunek nie tylko w mediach tradycyjnych, ale takĹźe w Internecie. Tak narodził się internetowy dział Public Relations (e-PR), który zyskuje coraz większą popularność.
 
Czym zajmuje się e-PR?

Pod pojęciem e-PR kryją się tradycyjne działania marketingowe oraz wszelkie działania Public Relations, realizowane za pomocą narzędzi elektronicznych. Podobnie jak tradycyjny PR, służą one budowaniu wizerunku firmy, strategii postępowania w sytuacjach kryzysowych i komunikacji z grupą docelową oraz mediami. Tradycyjnie  e-PR wiąże się z kilkoma obszarami działań:
 
·         Prowadzenie biura prasowego on-line
·     Kampanie na platformach społecznościowych (media społecznościowe takie jak Facebook, Twitter itd., blogi, fora internetowe)
·         Reklama e-mailowa (tzw. e-mail marketing) i newslettery
·         Copywriting
·         Marketing szeptany
 
W praktyce więc polegają one na przygotowywaniu materiałów dla prasy, pisaniu bloga firmowego, przeprowadzaniu w portalach społecznościowych odpowiednich akcji promocyjnych, dbaniu o oprawę graficzną i merytoryczną strony itd. Sprawnie prowadzony e-PR moĹźe przynieść firmie wymierne korzyści.
 
Co daje e-PR?

Internetowy PR daje szansę na wzmocnienie świadomości marki wśród uĹźytkowników sieci, a co za tym idzie, zwiększa zaufanie do niej i przyciąga potencjalnych klientów. Warto podkreślić, Ĺźe jest to opcja szczególnie atrakcyjna dla małych i średnich przedsiębiorstw, które nie dysponują ogromnym budĹźetem reklamowym.
Specyfika działalności PR w Internecie związana jest także z możliwością bezpośredniego i bardzo szybkiego komunikowania się z klientami i dziennikarzami. Dzięki temu niemal natychmiast możemy poznać opinię o nowej kampanii czy produkcie, poinformować o konkursach i promocjach, bądź też błyskawicznie zareagować w przypadku niepowodzenia.
Jeśli chcą Państwo zadbać o swój wizerunek w sieci i zacząć czerpać korzyści z moĹźliwości, jakie dają media elektroniczne, zachęcamy do powierzenia tego zadania naszym specjalistom z Web-Director.




Nie ma się co oszukiwać - jeśli chcemy, aby nasza firma czy organizacja odniosła we współczesnym świecie sukces, musimy walczyć o uwagę odbiorcy w Internecie. NiezaleĹźnie od tego, czy posiadamy własną stronę ...
Jest kilka czynników które wpływają na to, czy post opublikowany na Facebooku okaĹźe się sukcesem. Jeśli ktoś nie ma doświadczenia w obsłudze tego portalu, lub nie zajmuje się zawodowo social ...
Posiadanie profilu firmowego na róĹźnych portalach społecznościowych jest juĹź obecnie normą. Jest to świetna forma na nawiązanie komunikacji z naszymi klientami i partnerami biznesowymi, na której w ...