Pozytywny wizerunek w Internecie to niezwykle istotny element funkcjonowania firmy we wspóĹczesnym Ĺwiecie. Na zaistnienie w ĹwiadomoĹci odbiorców i e-PR skĹada siÄ szereg dziaĹaĹ oraz kampanii wizerunkowych. Niezwykle skutecznym medium na tym polu sÄ
serwisy spoĹecznoĹciowe typu Facebook, Twitter etc. SÄ
one obecnie jednym z najlepszych narzÄdzi promocji oraz sprzedaĹźy usĹug czy produktów, m. in. ze wzglÄdu na ogromnÄ
(nadal ciÄ
gle rosnÄ
cÄ
) liczbÄ uĹźytkowników oraz moĹźliwoĹÄ Ĺatwego i bezpoĹredniego dotarcia do klientów.
Jednak aby w peĹni wykorzystaÄ ten potencjaĹ, nie wystarczy sama obecnoĹÄ w serwisach spoĹecznoĹciowych.
|
NiezbÄdna jest strategia oparta o systematyczne i sekwencyjne dziaĹania, takie jak:
-
informowanie uĹźytkowników o nowoĹciach w atrakcyjny sposób
-
aktywne konkursy z nagrodami
-
stosowanie marketingu szeptanego
-
akcje promocyjne, skierowane do konkretnej grupy odbiorców
-
aktywni fani na profilu, którzy chcÄ
czytaÄ, komentowaÄ i udostÄpniaÄ treĹÄ bÄ
dĹş grafikÄ.
Tylko tak zaplanowanie dziaĹania gwarantujÄ
zaistnienie czy teĹź wzmocnienie pozytywnego wizerunku marki w ĹwiadomoĹci uĹźytkowników i potencjalnych klientów. DziÄki odpowiedniej strategii bÄdÄ
mogli PaĹstwo zdobyÄ oddanÄ
grupÄ klientów, wiernych danej firmie czy marce.
|