WyglÄ
d strony internetowej jest niezwykle waĹźnym skĹadnikiem profesjonalnego przygotowania witryny. Estetyka jest czÄsto bĹÄdnie spychana na dalszy plan, tymczasem moĹźe byÄ ona magnesem przyciÄ
gajÄ
cym klientów, lub wrÄcz przeciwnie, odstraszaÄ uĹźytkowników od wejĹcia na stronÄ.
Strona gĹówna i jej wyglÄ
d jest tym, na podstawie czego klienci w pierwszej kolejnoĹci oceniajÄ
ofertÄ. Pierwsze wraĹźenie jest niezwykle waĹźne, i jeĹli witryna wyglÄ
da tanio i niestarannie, to tak teĹź bÄdzie postrzegana dana firma.
Outsourcing usĹug
Wizerunek PaĹstwa firmy w sieci jest jej wizytówkÄ
, warto wiÄc oddaÄ go w rÄce profesjonalistów. JeĹli chodzi o projektowanie graficzne, to istnieje kilka elementów, których jakoĹÄ jest szczególnie waĹźna. Pierwszym z nich jest wyglÄ
d strony gĹównej. JeĹli uĹźytkownicy spÄdzajÄ
w witrynie tylko kilka sekund, nie odwiedzajÄ
c Ĺźadnej z podstron, powodem tego jest zwykle niestarannie wykonana i maĹo atrakcyjna strona gĹówna. Nie tylko wiÄc nie generuje ona ruchu, ale takĹźe nadszarpuje reputacjÄ firmy wĹród potencjalnych klientów. Kolejnym istotnym elementem jest logo firmy. Powinno byÄ ono oryginalne, sprofilowane pod danego klienta i zapadajÄ
ce w pamiÄÄ. Buduje to ĹwiadomoĹÄ marki wĹród uĹźytkowników i zwiÄksza zaufanie do firmy. Przy wyborze firmy której zlecimy projektowanie logo, warto wybraÄ takÄ
, która dostosowuje siÄ do indywidualnych oczekiwaĹ klienta i wykona logo zgodne ze strategiÄ
marki firmy. Na szczÄĹcie, jeĹli chodzi o projektowanie logo Warszawa tylko oferuje nam wiele moĹźliwoĹci. WaĹźne jest takĹźe powierzenie strony graficznej naszej reklamy profesjonalistom, szczególnie przy kampaniach internetowych. Reklama w sieci musi byÄ szczególnie starannie przygotowana, w przeciwnym razie zrazi klienta zamiast go przyciÄ
gnÄ
Ä.
Jak wybraÄ usĹugi graficzne?
WybierajÄ
c firmÄ, której zlecimy projektowanie graficzne, warto postawiÄ w pierwszej kolejnoĹci na jakoĹÄ. W sieci znajdziemy wiele firm oferujÄ
cych taniÄ
reklamÄ w Internecie, jednak poziom oferowanych przez te firmy usĹug pozostawia wiele do Ĺźyczenia. Badania ukazujÄ
, Ĺźe uĹźytkownicy Internetu zmÄczeni sÄ
natrÄtnymi i tandetnymi reklamami. W dĹuĹźszej perspektywie stracimy duĹźo wiÄcej kierujÄ
c siÄ jedynie cenÄ
usĹugi, odstraszajÄ
c potencjalnych klientów i nadszarpujÄ
c wizerunek firmy.
|