JMCadventure to nowa polska marka, dziaĹajÄ
ca w branĹźy wÄdkarskiej. Przy opracowywaniu strategii rozbudowy witryny tej firmy, konieczne byĹo uwzglÄdnienie nie tylko celów krótko i dĹugoterminowych Klienta, ale takĹźe zwiÄkszenie ĹwiadomoĹci marki wĹród odbiorców, oraz przygotowanie strony jako narzÄdzia marketingowego i sprzedaĹźowego.
Prowadzenie sprzedaĹźy poprzez wĹasnÄ
stronÄ internetowÄ
stawia przed przedsiÄbiorcami zupeĹnie nowe wyzwania. Ogromna wiÄkszoĹÄ firm nie posiada umiejÄtnoĹci i wiedzy, potrzebnych do zoptymalizowania witryny pod kÄ
tem sprzedaĹźowym, przez co osiÄ
gniÄcie wyznaczonych celów staje siÄ niezwykle trudne. W przypadku marki JMCadventure, nasi specjaliĹci zajÄli siÄ nie tylko uĹźytecznoĹciÄ
i funkcjonalnoĹciÄ
strony, ale takĹźe dostosowaniem witryny do celów strategicznych firmy. W przypadku zupeĹnie nowej marki na rynku, priorytetem staje siÄ nasycenie strony odpowiedniÄ
treĹciÄ
, prowadzenie kampanii e-PR w sieciach spoĹecznoĹciowych i na portalach zewnÄtrznych, oraz pozycjonowanie SEO i samego sklepu internetowego. W tym celu przygotowana zostaĹa nowoczesna, responsywna wersja strony, dajÄ
ca Klientowi ogromne moĹźliwoĹci rozwoju i handlu. ZaowocowaĹo to wielokrotnym wzrostem sprzedaĹźy za poĹrednictwem sklepu internetowego JMCadventure, oraz zdobyciem pewnego miejsca na rynku wÄdkarskim w Polsce.
|